Intrebari frecvente

Bine ati venit la pagina noastra de intrebari frecvente! Ne-am gandit sa va ajutam sa gasiti raspunsurile dorite astfel incat experienta dumneavoastra de cumparaturi sa fie una placuta si fara probleme.

1. Care este termenul de livrare pentru comenzile online?
Livrarea comenzilor online se face in 24 de ore in ziua lucratoare urmatoare, de luni pana vineri. Sambata si duminica comenzile plasate vor fi livrate luni.

2. Care sunt optiunile de plata disponibile?
Acceptam plata prin card bancar sau transfer bancar.

3. Pot returna produsele comandate?
In cazul in care nu sunteti multumit de produs, va puteti intoarce cu el oricand in termen de 14 zile de la recepionarea comenzii. Va rugam sa ne contactati pentru a coordona returul si returnarea banilor.

4. Vreau sa personalizez un cadou pentru o persoana draga. Ce optiuni am?
O optiune ideala pentru un cadou personalizat este un trandafir criogenat. Puteti alege orice culoare doriti, iar mesajul dumneavoastra va fi scris pe trandafir, care va rezista fara probleme timp de 25 de ani.

5. Ce fac daca produsul primit este deteriorat?
In cazul in care produsul primit este deteriorat, va rugam sa ne contactati imediat pentru a gasi o solutie la problema aparuta.

6. Pot schimba o comanda deja plasata?
Daca comanda dumneavoastra nu a fost inca procesata, puteti contacta serviciul nostru pentru a o modifica. Daca deja a fost procesata, va rugam sa ne contactati pentru a gasi cea mai buna solutie.

Speram ca aceste raspunsuri va ajuta sa va simtiti mai confortabil atunci cand comandati de la noi. Ne dorim sa oferim o experienta de cumparaturi fara probleme si daca aveti alte intrebari, nu ezitati sa ne contactati.